Klantenservice

Alle dagen 09:00 tot 17:00 uur – Ook tijdens het weekend
02 880 34 39
Elke dag van 9u tot 17u
contact@onzeloodgieter.be
Antwoord binnen 24u

Veelgestelde vragen

Lijst met vragen en antwoorden die wij vaak krijgen.

Wat moet ik doen bij een noodgeval, zoals een ernstige lekkage?

Bij een noodgeval kunt u direct onze 24/7 noodservice bellen (02 880 34 39). Onze loodgieters staan altijd klaar om snel ter plaatse te zijn en het probleem op te lossen.

Hoe kan ik de kwaliteit van jullie loodgieters controleren?

Wij werken uitsluitend met gecertificeerde loodgieters die door ons zorgvuldig zijn geselecteerd. Elke loodgieter doorloopt een grondige screening en evaluatie om ervoor te zorgen dat zij aan onze hoge kwaliteitsstandaarden voldoen. Dit betekent dat wij alleen samenwerken met professionals die de nodige ervaring en expertise hebben om uitstekende service te bieden

Wat moet ik doen als ik mijn afspraak wil annuleren of verzetten?

Als u uw afspraak wilt annuleren of verzetten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of e-mail. Wij helpen u graag bij het vinden van een nieuwe afspraak die beter past.

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Nadat de dienst is geleverd, ontvangt u een factuur van ons. Betalingen kunnen uitsluitend worden voldaan via bankoverschrijving of Bancontact. Voor specifieke vragen over betalingen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail of telefoon. Wij nemen elke klacht serieus en doen ons best om een passende oplossing te vinden.

Moet ik iets voorbereiden voordat de loodgieter komt?

Voor specifieke diensten kan het handig zijn om bepaalde voorbereidingen te treffen, zoals het vrijmaken van de werkruimte. Meer info kan u terugvinden op de pagina van de dienst zelf.